Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 12:12:14 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2411201/01978 aadressile Harju maakond, Rae vald, Lagedi alevik, 11 Tallinna 
ringtee T21// 11290 Tallinn-Lagedi tee// Killustiku põik 3// Killustiku tee 
6// Rae küla, 11 Tallinna ringtee// Kaasiku tee 15// Soodevahe küla, 
ringtee// T17// T18// T19// T20// T23// T26// T27// T40// T41// T42// T43// 
tee// Betooni põik 20// Raba tee// 1// Tallinn-Tapa 115-118,2 km// Varivere 
tee// 10// L3// L4// Veneküla, ringtee// T28// T29// T30// Ülejõe küla, 
Lagedi-Maardu// (Sideliin) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26882817>  (menetlus nr: 
414404), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (ENE-LIIS 
BACHMANN-BONFANTI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister